1st time Checkup

Ni la barang yang aku dapat time chekup kali ni


Kali ni aku ni cerita pasal cek up...Ni pertama kali aku cek up utk prenancy..sblm ni ade la cek up tu..tp biase2 je kat klinik...kali ni aku pegi kat hospital...Aku amik halfday hari ni...sebab cek up aku pkl 2..

Macam biasela pegi cek up dgn en.abi aku...dia keje malam minggu ni..so siang dia ade kat umah..Aku cek up kat Shah Alam..DEMC..saje nk try kat sini..sbnrnyer xtahu lg nk bersalin kat mane..saja gatal cek up kat sini..hehehe...ni tmpt angah aku melahirkan ank dia yg ke 2 Rayyan...Di suggest kat aku amik Doc Norlin...slmt dapat buat appoinment dgn dia..huhuhu...

Bile masuk je bilik Doc tu...dia da tanyer mcm2..peramah btl doc ni ...hihi..time ni kandungan aku nk msuk 4bln da..Doc buat scan kat perut...nmpk baby aku dlm perut ni...Rasa happy sgt..xtahu nk ckp mcm mane..rs nk jerit sebab happy...hehehe.baby aku berada dalam keadaan baik..time doc scan tu baby aku bergerak.....ni la Keajaiban dunia...Doc kata ''baby dalam perut da gerak,tapi mama dia belum dpt rasa lagi'' ...hihihi mmg aku xrasa ape lagi..

Aku tgk en.abi pun happy sgt tgk scan ni..senyum2 jer dia.dia pun xcaya kot bakal jadi bapa xlama lagi...hehhee..kali ni just cek up utk tgk keadaan baby ...xde aper2..ujian darah blm buat lg..mybe next cek up...berat aku da naik sikit...dari 50 naik ke 53....huhuhu....selera makan da tambah sejak xde mual2 ni..Okla ni saja utk entry kali...lainkali aku citer byk2 yer...huhuuu....