Citer hari sabtu daaa......

Pagi sabtu...awalnyer aku bangun hari ni..huhu padahal mlm td tdo nk dkt pkl 3pg....da biase bgun awal kot..hehe....ade tujuan pun aku bangun pagi2 ni...nk siapkan cupcake utk cousin aku yg bertunang hr ahad...cepat...cepat kena siapkan..sbbnyer tghr tu pun ade jgk cousin aku tunang..ank mak long aku...bile da siap kek senang..topping tu mlm2 leh buat........

Bile kek da siap..aku bersiap2 utk pegi 'menghantar' anak mak long aku...dekat je kat Taman Dato'Harun....Selesai sudah 1 pertunangan Jali & Wati...akan berkahwin tahun depan 2011 insyaAllah panjang umur...

Sessi petang tu pulak ade majlis doa selamat n celebrate besday Zamil..jiran mak aku..huhu makan sesaja kan hari sabtu...syukur rezeki dariNya.....kenyang sgt petang tu....
Untuk sessi malamnyer pulak akak iparku ajak pegi funfair kat Shah Alam..badan da letih pegi event sana sini..tp gagahkan juga..da letih tu biar letih terus..hihii cpt2 blk umh mak mertua bersiap2.....sempat jugakla aku siapkan topping utk cupcake cousin aku ni....tgkla gmbr ni..aku buat simple je...sbb nk cpt punyer pasal........


Sampi juga di Funfair...wah syok bangat..mcm zaman kecik2 dlu..lama xpegi funfair mcm ni..hihii...yg pegi funfair ni aku,en.abi,rania,akk ipar,bayus,awisy,eddy...tu jer..ramai sungguh org makanan yg dijual pun byk habis da....syok mmg syok..duit pun mengalir mcm air jer....da la blum gaji time ni...huhuuu..skali skala la katakan.....

Layanla gambar2 ni....