Bawa Anak Buah makan Mc'Donalds




Petang balik dari keje aku bawa ank buah aku gi makan mc'donalds...sian kat dorg asyik duk umah jer cuti sekolah kali ni...hehehe...Rayyan pun aku angkut skali..cuma Awisy jer xde..sbb dia kat umah nek wa...huhu tp penat jgk nk jga dorg berempat ni..selamat la en.abi aku ade..dia yg layan dorg,aku layan Rayyan jer..hehe suka rayyan dapat mkn fries n aiskrim...hihihi jgn marah ye angah....huhuhu...Bila dorg da puas mkn,,puas main playground baru ktaorang balik..Da lepas anta dorg smua blk aku n en.abi gerak gi mid plk...ermm Rania pun x ketinggalan nk join jgk,,haisss asyik melekat je ngn en.abi aku Rania ni…hehehe..Bile da smpai mid jenuh jgk mencari parking,,,haissss lebam,,,Alhamdulillah berkat kesabaran aku n en.abi dpt jgk parking akhirnya..hihi..syukur..kat Jusco mmg ramai giler orang..yela time jcard…mcm semut semuanyer…berpusu-pusu orang cari barang..Erm ktaorang pegi ni pun sebab nk cari seluar n baju pregnant..Selamat dpt barang yg aku ingini..huhu…bile masing2 da penat smua nk balik..tp perut lapar ni..walaupn br kjp td mkn mcd..hehe..aku decide ngn cik abi mkn kat dalam kampung je la senang..lgpun da malam..esk nk keje lagi…