Picnic di Sungai Congkak...


Hehe blm hbs lg ceritu untuk 3 hari bercuti ni..huhu...disebabkan jumaat da sakan berjalan..sabtu aku x pegi mane...bangun tido pun lambat sebabnyer mlm tu tdo nk dekat pkl 2 berbbq...so untuk hari sabtu aku duk umah...bile keboringan aku buat kuih la...heheheh..sempat jugak siapkan kek coklat n apam dot dot....untuk minum petang...

So untuk ahad ni plk pagi lg aku da bangun..nk siapkan makanan yg aku kena bw..mula2 aku siapkan apam dot dot dlu..lepas tu baru siapkan sandwich sardin...sandwich tu bertungkus lumus buat ngn ijan..sebabnyer masa da suntuk...ayam pun belum perap lg...huwaaaaa kelam kabut aku jadinyer....

Bile semua da siap...ktaorang gerak la ke Sungai Congkak...Dalam 3 keta jer...rancang untuk budak 1987 tp perancangan last minit..ramai yg xleh nk join..ade hal masing2...so mane yang ade je la..

Time baru sampai tu orang xbrape ramai..mybe sebab esknyer bdk nk mula skolah 2011..tp bile da tghr sikit ramai lak..pelik gak aku ingt xdela org sgt...hahahaha..apepun enjoy sgt pegi ngn dorg ni...makanan pun banyak jgk yg dibawa...ade bihun,sandwich,buah,kuih,keropok....


hehe kat Sg.Congkak ni tugas en.abi aku bakar ayam la..hehehe en.abi n pakwe aini je lelaki.so kena la bekerja kuat sikit ye en.abi.tp da ptg sikit tu daus dtg ngn kawan dia..datang pun xmandi...tgk ktaorang mandi jer..hehehe...kira lama jgk ktaorang berendam...syukurla cuaca pun mengizinkan...


Petang sikit dlm pkl 4 baru la ktaorang berangkat pulang...penaaatt woooooo...esknyer nk keje....hehehe walaupun penat sempat gak singgah makan ABC yang sedap kat Shah Alam...hihihiii