Checklist for Newborn

Banyak barang baby aku da settle..huh lega.
Sbnrnyer entry ni da lama aku nk msuk~~

tapi disebabkan kemalasan yg melanda
so tertangguh la enrty psl checklist newborn aku ni~~

rsnyer smua da complete..cuma sikit2 barang lg blm dapat~~
dan akan ku usahakan jua~~
utk baju2 ni smua aku da siap basuh smua,,
my MIL da tlg lipatkan cantik2 simpan dlm bakul
yg MIL belikn~~

My MIL sruh packing barang untuk stanby dlm letak dalam keta..
tp smpai skrg aku xbuat lg~~
rasanyer dlm minggu ni aku akn settle smua yg perlu disettlekan...asyik kuar jer keje aku ni~~hihihii..Untuk barang2 mama ade yg da settle,,ade yg blm tu msuk entry yg lain nnti yer..gmbr blm sempat snap lg~~~

Untuk barang2 besar mcm stroller,car seat aku xbeli skrg~~
bnda tu leh pakai maklang punyer dlu kan baby!! hehehe
skrg ni usaha nk dptkan baby cot~~byk tmpt da aku survey ade 1tmpt yg aku berkenan~~jenis kayu punyer~~mak aku sruh amik yg kayu,
tahan katanyer~~dia xbg beli plaype
n tu,,
xkukuh katanyer~~so ikutkan kehendak mak~~



Ni antara barang baby yg aku shopping...yg lain tu xsempat nk snap sbbnyer my MIL da buka smua brg n kemaskan brg babyku~~huhuhuh sungguh excited MIL nk dpt cucu~~