Cuti 3 hari ^^

Isnin plk gi jalanjalan ke Ikea...disebabkan sabtu ahad tu xkuar....
so kita enjoy la di Ikea!!huhuhuhhu..tgkla gmbr aqeef dalam keta ni..
xreti da duk diam,kejap ke depan..kejap ke belakang...da bosan jer mula
nk tarik tudung mama dia..huwaa..Aqeef...Aqeef
Tapi agak puashati jgk la dpt berjalan walaupun penat..
tp hilang rasa bosan..sabar yer en.abi melayan kerenah mama n Aqeef...hihih










Halu Haluuuu!!!.cuti 3 hari yg agak bosan jgk..eh eh xbosan la...
atleast dpt rest puaspuas..sabtu attend pertunangn kawan sekolah aku,Suriana..
da bergelar tunang org pun..Amin..ptg teman angah pegi amcorp..
byr duit keta..sambil menyelam minum air la kan..hihih..
jlnjln kejap dlm amcorp tu...dpt gak aku sambar jeans..da lama benor nk beli..
dpt gak..promoter tu kata klau beli 1barang dpt 10%disc jer..baik beli
2barang...dpt 40%disc...ermmmm fikir punyer fikir..da alangalang kepalang kan
aku sambar 2barang..amik jeans n bj..dpt la murah utk 2brg tu..berbaloibaloi...
Balik dari amcorp...terkejarkejar aku wat apam..tempahan dari Cik Yam,
nk 50pcs ladybird jer..slmt la sikit...bile da siap smua br la aku blk umh mertua.


Ahad tu cuma rehatkan diri di rumah jer...