Birthday Bapa Mertuaku - Jalan I-City

3/3/2012
Last weekend terasa sgt penat hari sabtu tu...mmg penat pun.
sebabnyer dlm pkl 2 tu aku n bff gerak ke psr jalan TAR..jlnjln cari mkn jer..
hahahah..smbil nyelam minum air kan..huhuh..sabtu tu meru
pakan besday
bapa mertuaku..so en.abi da pesan awalawal blk cpt..mlm
nk kuar gi icity..
so aku smpai umah pkl 5lbih kot..penat wooo...lepak umah abah jap..
trus blk umh mil..nk siapsiap...

*Aqeef suka benor dgn Ferrari hitam tu..hehehe

Baru smpai icity Aqeef da melaram dulu naik FERRARI baru dia.
.hahaha...da bsr nnti bole jadi pelumba F1 anak mama sorg ni kan..
Da lama xdtg I-city byk benda baru..Rasanyer last aku dtg dulu
sebelum kawin..mainan utk budakbudak ni dulu mane ade
lagi..da mcm pegi taman tema lak aku rasa..hahahahs ;)


Cuaca xbrape nk baik mlm tu.hujan renyairenyai..tp still bole jln lg..
Orang ramai gakhuhuhu...mybe mlm minggu..hjn xhjn dorg bantai gak pegi..
.parking pun penuh jer..xsyok sbb xleh nk melaram bergmbr..
hahah itu je la ek aku ni..kuikuikuii...

So bile da penat jlnjln kat icity tu ktaorg gerak plk gi mkn..perut da lapar..
tekak perlukan air..huhuu..rondaronda kat area D'One steak tu jumpa
1 lg kedai mkn..mknn kat situ lebih kpd western kot!!.
tp mskn kmpung pun ade gak..mix la..so tadaaaa tgk ni mkn aku..
sedap wooo harga pun berpatutan..standard dgn kedai lain..
owner kedai ni melayu kita...husban n wife kot..Decoration
pun cantik..simple n nice..Makanan aku jer smpat snap...hihihi..

OMAR CAFE'S

*Grilled Chicken wit Pasta & Green Apple Asam Boi