Kemalasan melanda..

Kemalasan melanda blk untuk update blog..hehe..
ubat malas kuat sgt la..pdahal byk bnda ni share..
tp bile buka blog jerrr...mmmm aptb...hihihih

Skrg cuba nk rajinrajin blk update blog...bile da baca
blog org la baru excited nk update yer..hihihi
ookla sbnrnyer nk citer pasal celebrate my birthday
last week..besday aku jtuh hari sabtu..tapi kebetulan sabtu tu
umah ade kenduri doa selamat..so en.abi sy kata kita postpone
esokla..sbb hr ni da sibuksibuk...xterkejar lak nnti...

So pagi ahad lagi aku da bangun,sebab cadangnyer nk
mengemas bilik aku tu dulu..rasa mcm lama benor x usik bilik tu
almaklum asyik bzz mengapam jer kan..en.abi pun tungkus lumus
mengemas sama ngn aku..huhuh dtgla angin rajin dia tu..hihihii
habis smua dia vacum..almari smua dia kemas..aku ni jenis
suka simpan 'sampah' hahaha..tp bile da en.abi mengemas
xleh nk ckp aper la..ku relakan sj brg tu dibuang...lalalala

*almari Aqeef aku kemas...cantik kan..hahaha



*tekun en.abi saya mengemas kan

Ok nnti aku citer lak psl celebrate besday aku..hhuhuhuhu