Makan Tuttfi Frutti

450pcs apam polkadot

Semua apam tu siap dlm pkl 11pagi..bile customer da amk smua
apamapam tu.aku sambung tlg mak masak..yuhuuu
mak ade beli ayam..katanyer nk buat sup jer..so da alangalang
baik buat bihun or kuey tiaw sup kan..layan gak mkn hari ahad tu..
so aku cargas dptkan bahan...yess aku dpt bli kuey tiaw n bihun
sekali...hihihih..bdan mmg penat..tp da alangalang penat..
baik penat terus kan..

Perut da kenyang..hati pun senang..hahaha..petangpetang
da mcm boring jer..kebetulan angah baru smpai dari kelantan..
ajak angah n alang jjcm ler..so menuju ke destinasi Giant KJ..
Lepas tu terus gerak ke Tutti Frutti KJ..1st time aku dpt
gak merasa Tutti Frutti...nyumnyum..sedapnyer...
next time aku akan try lagi...try perisa lain plk...hari tu
aku mkn mango...marveloussss!!!!
Kami di Tutti Frutti KJ~Aqeef pun nk jgk..hihi