Weekend bz dgn kenduri-apam-kek

Ishh nape la tahap kemalasan makin menjd ni yer..huhuhu..
dekat 1bln gak x hapdate ini blog....asyik tgk blog org jer..
blog sndiri da bersawang..hiuuuuu....okla nk citer last weekend..
sgt bz dgn kenduri kawin...start jumaat mlm lg...tp jumaat mlm
tu bkn bz ngn kenduri..tp A.P.A.M...yess apam..

Banyak keje aku mlm tu...mulamula siapkan tempahan apam..
pastu siapkan plk tempahan kek..syukur alhamdulillah...rezeki
kami sefamily..hehehe,,,walaupun penat tp aku suka...sbb da minat
kan..kebetulan en.abi aku keje mlm mggu lps..so aku anta Aqeef
blk umah mil dlu..dia nk tido..then br sambung smua keje....

Sabtu plk...pagipagi lagi aku da bangun.sebabnyer ade lg
kek yg belum siap...huhuhu..mmg rs tercabar sungguh...
2 tempahan kek...3 tempahan apam aku wat sorang,,
apam tu ok lg sbb ade asisstan...tp kek aku sorang la mengadap..
Aku kena kejar masa..sebabnyer pkl 12.30 nk pegi wedding
anak pak ngah belah mak aku lak.pkl 2 gi nikah anak mak long
sepupu belah mak jgk.....sooo cptcpt la siapkan...

Jom layan gmbr kat bwh ni.....






Bile da selesai smua pegi ke kenduri...panas sgt cuaca...
Mlm tu pun ade menganta pengantin pulok..hukhuk..
mmg agk kepenatan...selamatla en.abi sy cuti...
bole jgk tgkkan Aqeef..

Ni gmbr kenduri mlm...siang xsmpat nk snap...hehehe...

nnti smbung utk kenduri ahad plk yerr