Trip sabah bersama SC7 part I

6,7,8 September 2012...trip ke Sabah bersama SC7...syok sangat...
Khamis pagi gerak dari rumah...tp pagi tu betubetul mencabar sgt...
smpai xtertahan meleleh air mata aku ni...hihihihhi(malunyerrr..)
nk dijadikan cerita pagi tu smua da plan kena gerak awal..nk kena
boarding beg lagi...memacam hal la pagi tu...aku n familly xgerak sekali
dgn dorg..sebabnyer mil n fil nk hantar ke LCCT...(tq fil n mil)

Yati,Ijan n semua team SC7 yg lain da gerak dlu..kebetulan pagi
tu lmbt sikit...nk katakan xdela jauh ktaorg tertinggal ngn dorg...
so aku cool lg time tu...msuk jer tol putrajaya minyak keta da berkelip...
huwaaaaa aku da mula xtentu arah..tanyer org toll dia kata kat cyberjaya
ade 1 stesen myk...pusingpusing gak mencari...xjumpajumpa....
aku da mula leleh...sebabnyer yati call sruh cpt....huwaaa mmg xtahu
nk kata ape da time tu....mil nasihat sabar..jgn nangis..sempat ni...
Akhirnyer jumpa jgk stesen myk...tp!!!!!!!! tutup...lagi laju air mata
aku ni berderai.........mungkin... aku kena tinggal...huwaaa sadisss sungguh...

Tanyer la org kat situ mane paling dekat stesen minyak...
tanyer punyer tanyer akhirnyer jumpa jgk...mmg nk rush sgt time tu..
kluar dari putrajaya terus menuju ke LCCT...aku makin cool...
perut lapar sgttt..sesampai trus boarding beg...Alhamdulillah.......
Da siap semua baru aku berkesempatan mkn...Jom layankn gambar...


Sebelum berangkat ke Sabah....

 Kami sekeluarga dlm flight...1st time kot naik flight..hehehehe



 Lapangan terbang KK

 Sesampai terus cari tmpt mkn....lmbt lunch ktaorg hari tu....apepun syukur selamat smpai sabah...
time ni mkn kat area hotel jerk..sbb da lapar sgt kan...makann pun boleh tahan..sedappp....


 Anak bujang saya....cutenyer anak mama.....
(sape lagi nk puji klau bukan mama dia sendiri kan...)

Ok..nnti sambung entry lain pulak yer....part II..hehehehe