Reunion 5Gigih...Setelah hampir 10tahun tamat sekolah..


Ok..tajuk tu da mcm gempak jer...hahahah..sebenarnyer time 5thn 
punye reunion penah wat dulu...time tu pun aku belum kahwin lagi..
ingat lagi..wat dekat McDonalds SS15 Subang...hampir semua pelajar
cukup time tu...so mkn mkn...borak borak je la..maklum 5thn xjumpa
mcm mcm benda la nk citerkan..

Tapi kali ni kita bagi lagi Gempak....bkn takat mkn mkn borak borak je
kali ni siap dgn aktiviti riadah...Lokasi Desa Waterpark...1may2013
Labour day...syok giler kot..even da 10tahun xjumpa dorg ni..tp
masing masing tetap sama...Maintain..Sporthing...Kepala Giler Giler
Rasanye mcm xde ape yg berubah pun kat dorg ni...Aku msih rasa mcm waktu
zaman sekolah dulu....

Paling aku suka Cikgu Kelas Kitaorg....Cikgu AZIZ..perrrggh aku rs mcm
xpecaya je sebab dia Masih ingt lagi nama nama kitaorg semua...Semua kes
kat dalam kelas pun dia tetap ingt lagi..Poweerrr kan dia..hehehee..kagum betul aku...
yg paling Utama sekali walaupun dulu ktaorg selalu jgk Kena pukul dgn dia..
tetapi ktaorg tetap hormat dia Sebagai guru kelas ktaorg yg
Paaaaaaling sporthing dlm dunia!! Serius aku xpenah jumpa cikgu mcm ni...
Ktaorg semua tahu..ape yg Cikgu Aziz buat selama ni adalah utk kebaikan ktaorg jgk.....
(tetiba mcm nk emo jer)...hehehehee

Ok berbalik pada reunion ni..kali ni ktaorg open utk semua pelajat 5g...
Samada nk bw suami,,isteri,,anak...semua digalakkan..Cikgu Aziz pun bawa
isteri dan ank ank dia...Dah besar pnjang pun Ank cikgu....dulu jumpa kecik lg..
tapi utk aku!! aku xbw sesapa...suami mahupun anak..hahah konon nk perasan
single..hahahaaaha..xdela..en.abi xnk join..so aku pun xdela bawa Aqeef..
sebabnyer nnti sape la nk jaga Aqeef klau aku tgh sibuk dgn aktiviti lain,,
Aqeef bukannyer mesra alam sgt...xberapa nk dgn org yg xkenal ni....melalak dia...
So jalan penyelesaiannyer...tinggal di rumah.....heheehe...

Xde nk citer panjang lebor lagi..jom la layan gmbr gmbr ktaorg kat sane..
ikutkan gmbr ade dlm 500 kot...tp xmungkin la aku upload semua dlm ni kan
hehehe jom tgk selected gmbr jer..hihihhi...