Terasa Aqeef Firas mcm budak besar....bile dia da pandai berkata...

Yeee...Aqeef memang da semakin dewasa...diam xdiam dekat 2tahun setengah da
Aqeef Firas...tahun dpn da masuk 3 tahun...4tahun...5tahun.....dan seterusnya akan
masuk alam persekolahan....Ramai yang bertanya bila nk tambah lagi?? da bole dapat
adik ni??yupsss..kami akan usahakannya...heheheeh



 Sekarang Aqeef da pandai bercakap..cuma kadang tu ade jugak ayat dia yg aku susah
nk faham...ye Aqeef agak pelat sikit..tp sebagai mama aku cuba memahami ape yang cuba
disampaikan oleh Aqeef...lain budak lain cara dan pe'elnyer..tapi aku suka layan Aqeef
borak..Kadang tu dia buat aku geli hati dgn telatahnyer...buat aku terharu..ade je benda yg
mencuit hati aku...hehehe..

Semua ibu bapa dalam dunia ni sayangkan anak mereka..begitu jugak aku dgn en.suami...
Tapi kadang tu Aqeef kena jugak marah dgn aku ni...kena titik tangan tu..hampir hilang
sabar mama dgn kerenah awk..hihiii apepun mama masih bole kawal lagi...hehehe...dgn
papa memang xpenah kena pukul n marah lagi...anak papa la katakan tp xde jgk nk sgt
dgn papa dia..Mama jgk yg dicari,,,hehehe..atas perut mama jugak dia nk baring,nangis..
heheheeh...

Bila Aqeef semakin membesar ni,aku rs macam lagi susah aku nk berenggang dengan dia..
Bila mertua ckp nk bawa Aqeef ke sana..sini hati aku macam berat sgt nk bg..tp apakan
daya aku kena tunaikan permintaan dorg..Kalau Aqeef ikut dorg cepat je aku da rasa rindu
dengan dia..mungkin sebab telatah Aqeef sekarang yg buat aku lagi xboleh berenggang dgn dia.

 Gelagat Aqeef sekarang ni bile bergambar mcm ni la...xde lagi nk senyum mcm dulu....
Ade je memek muka yg dia buat...Sabar je mama ni Aqeef oiiit da tentu mama kamu ni
memang giler bergambar...sampaikan papa kamu pun bengang..hahahaha ...Xkisahla awak nk posing
macam mane pun...yang penting Awk tetap comel,cute,hensem di mata mama dan papa..