Huhuhuu...agak keletihan hari ni ke tempat kerja...mane x nyer smlm pegi JCARD SUNWAY PIRAMID...Pegi bersama BFF aku la..sape lagi klau bkn Eijan,Yatie n Mawe...ktaorang gerak dari umah pkl 8,,,smpai2 jer parking atas da tutup..slmt yg bwh tu buka lg...tp jem ar...ramai sungguh makhluk nk ke JCARD ni...kaya la Tokey Jusco ni kan....

Bila masuk jer dalam JJ ni aku tgk orang da mcm semut.Naik pening aku tgk makhluk2 ni smua...smpaikan ktaorg BFF pun da terpisah.masing-masing pegi cari barang sendiri jer..jualan HAPPY HOUR merata tempat,happy hour!! happy hour!! org jerit...tp klau time happy hour ni mmg btl2 happy...hahahaa ye ar dia punyer discount smpai 80% tu...sape x happy kan.....

Erm tujuan aku nk pegi ni sebab nk cari 'Seluar Pregnant'...jenuh la aku memunggah sana sini dgn perut yg sedikit besar ni...xjumpa2 jgk...ermm xbyk choice ar kat JJ sini...lastnyer aku merewang ke tmpat baju pmpuan ler...lain nk beli lain yg aku dpt...huhuhu sorry ye En.Abi...tp aku xbli byk pun..sbb bj hr tu beli pun xpkai lg..aku just beli t-shirt 2 pasang jer...

My sis n geng Cikari pun pegi ke sini..aku ade gak terserempak ngn dorang..dorang cari barang umah jer.aku ni nk cari ape untuk umah,,da duk umah mertua..hehehe...En.Abi aku lak keje malam minggu ni,so trima kasih byk pd dia yg bagi pelepasan untuk aku keluar bersama kawan...hehehe..agak skema lak..hahaha...

Setelah agak kepenatan ktaorg tawas 1 JJ Piramid ni..tekak da kehausan,perut da menari2 kelaparan...ktaorg pun turun ke bahagian pasaraya include foodcourt hehehe...yati bw adiknyer,senyap jer,,da lapar baru bersuara..hehehe sian shira,penat ye ikut akak2 cun ni bershopping...harusla 'Akak'...

Ktaorg makan kat foodcourt JJ jer sebabnyer nk mkn kat luar waktu xmengizinkan yela dalam seronok2 bershopping tu xsedar lak jam da menunjukkn pkl 10.30mlm...cpt sungguh masa berlalu yeee...ktaorg mkn roti kat Bakeri JJ smua sale2 jgk...sgt sronok,,hihihii...pastu mkn sushi,hot plate...x ketinggalan air bubble..tp sygnyer bubble ku da habis,,yg tinggal hanya jeli biase..hentam jgk la...nk mkn Tako pun xdpt..da habis..xpela xde rezeki tu..lainkali yea...Bile masing2 da penat ktoarg pun beransur pulang ke rumah..nk kluar tu plk jem skali lg...Ya Allah jem mcm hari siang..sabar je la....Bile smpai di rumah jam da pkl 11.30malam...mkn ubat,mkn buah,minum susu...aku pun dibuai lena............