Kepala Berpusing

Semalam aku dilanda 'pening kepala berpusing' huh...btl2 kena lps maghrib tu...rs dunia ni berpusing sekali..Aku berjalan pun rs nk jatuh..nape ntah tiba2 je kepala aku ni berpusing..aku baring pun sama jgk...ermmm rsnyer smlm aku mkn lmbat kot..perut da msuk angin..smlm xtahu nk mkn ape..jln pusing2 dalam taman tu tp xde idea jgk..dekat pkl 8.30mlm pun xdpt idea lg..lastnye aku n alang ank beranak decide pegi Naling kan Pj Old Town...ktaorg order tomyam seafood n daging masak merah...ermmmm makanan kat situ da kureng sikit la rs dia...mybe sbb da tukar tukang masak..smlm aku br dpt tahu yg Pak Cik Naling tu baru meninggal..Innalillah......terbayang2 lagi muka Pak Cik tu..biase klau ktaorg gi kedai dia,dia slalu borak2 ngn ktaorg...tu yg masih teringatkan dia..Semoga Roh Pak Cik tu ditempatkan bersama orang-orang beriman..Al-Fatihah........Sekarang kedai dia di ambil alih oleh anknyer.......blk dari makan tu pun kepala aku still berpusing..ingt da lepas mkn ok la..tp sama jgk...nk tdo pun xselesa...aku pakse tdo jgk...sebab xtahan kepala berpusing2 ni..klau sakit tu leh tdo,bgun tdo da elok..ni bgun tdo pun sama jgk.........biase la org mengandung kan....mcm2 alahan yg dtg..hormon berubah....