Mandi manda di Sungai Congkak



Tiba-tiba telefon berbunyi......tertera nama 'Abah'.....cpt aku jwb....huwaaaaa abah bising aku bangun lmbt..bila tgk jam br pkl 9pagi...hehehe..dia bising sebabnyer aku n en.abi bermalam di rumahnyer,tp aku bangun lambt..ptutnyer kna bangun awal siapkan sarapan untuk suamiku...heheh...dia tanyer da sarapan ke belum....hehehe da tntu la belum...pastu abah kt abah belikan nasi lemak..orait abah..tima kasih bebanyak...sayang abah

abah sempat pesan lagi,ckp kat mak hr ni xpyh beli lauk..abah dapat ikan merah..wahhh...bestnyer....sedap tu ikan merah,kat kedai mahal tu...sbnrnyer mlm tu abah pegi mancing,ade pertandingan kot..tu yg aku n en.abi tido umah abah..nk temankan mak..sian mak sorang2..eddy gi camping,,mamat lak ntah pkl brape br blk....



da lepas abah call tu cpt2 aku turun bwh..tgk kat bawah lak mak da siapkan nasi goreng....sayang mak...xpela aku n en.abi nk makan nasi lemak abah beli..katanyer nasi lemak tu sedap..memang sedap pun...cayalah abah..hihihi....yg nasi goreng mak buat bole bw pegi sg.congkak nnti....Sebabnyer hr ni aku n en.abi nk bawa mak pegi sg.congkak..mak nk tgk ank kesayangannyer yg tgh bercamping kat sana...

Pegi sana ktaorg xbawa ape2 makanan pun..semuanyer beli jer..sbb bkn nk pegi lama..kejap je tgk Eddy...

Eddy n The Geng