Bercuti di Pangkor lagi...



Bercuti kali ni dgn kwn S'Club 7..huhuhu...mmg khas untuk ahli kelab ni je yg pegi..ermmm tapi hampeh jgk la..sebab xsemua SC7 dapat join..ikut perancangan dari awal smua pegi...Daus,Zam,Jai,Boye,Mata,Oa,Bieta,Eijan n Yati....tapi kali ni xcukup 2orang iaitu Boye n Oa.... Yang paling best tu dorang cancel last minit..aduyaiii....nape la xbagitahu awal2 yg keta Boye rosak..kan senang...ermm ntahla xtahu nk cakap aper dan malas nk cakap byk...

Percutian ktaora
ng diteruskan jugak..walaupun dorg BERDUA xjoin..lepas sarapan pagi kat kdai mamak tu ktaorang terus gerak..katanyer dorg BERDUA akan sampai Sabtu...erm tgk je la nnti kan..Eijan 1 keta ngn aku...yati,daus,zam,jai 1keta..maknanyer 2keta jer gerak..lebih kurang pkl 4lebih ktaorang smpai ke Pangkor..masing2 kepenatan...rest dalam chalet dlu...

Hari da petang...ktaorang jalan2 cari makanan...lepak kedai tepi pantai..minum2...rasa happy bila berada kat sana...yela rs tenang jer..smua masalah lupa kejap...malam tu lepas mkn,ktaorang main permainan yg berlampu2 tu...ntah aper namenyer...best gak..sebab main kat tepi pantai...kwn2 SC7 ni semuanyer sporting habis la...syok bangat malam tu..sampai xsedar jam da pkl 12...lepas kepenatan baru ktaorg blk chalet masing...aku n en.abi da tdo dlu sbb letih..yg lain tu ade yg layan FB,ade yg tgk tv lagi.......


Pagi sabtu....awalnyer aku bangun hr tu...hehehe..yg lain semua tdo lg..termasukla en.abi aku...aku pun gi gerak yati n eijan..sebab da kelaparan..time siap2 nk gi mkn tu..hjn renyai lak....huwaaaa..ktaorg redah jgk...erm zam join skali sbb xleh nk tdo da...hahahaha bengang je dia..mkn nasi lemak pagi tu..orang ramai lak kat kedai.slmt ade tmpt utk ktaorang....utk yg lain2 tu ktaorang tapawkan jer...


Erm...sabtu ni seharian jer hujan...xhenti2 lak tu...nk rancang aktivit pun xleh..sbb hujan jer..tghr tu mcm da reda sikit...masing2 bersiap pakai baju khas utk SC7 sempena gi pangkor ni...hehehe nice...color putih..cadangnyer nk pegi jalan2 dalam pulau tu..naik van..tp bile gi tanyer harga utk jln2 jer dorg cass RM80 utk 2 jam sj...cekik darah punyer harga tu...mentang2la ktaorang ni org KL..baik punyer dia tekan harga....terus xjd..ktaorang jalan2 tepi pantai jer la...


Da petang tu pulak ktaorang pegi mandi kat Pulau tengah....naik bot....erm sebenarnya en.abi xbagi aku pegi mandi kat sane dari mula smpai lg...tapi aku nk jgk..lgpun bkn slalu kan dpt pegi sane..mgkin en.abi aku ni fobia..sbb time raya hari tu yg aku pegi ngn family aku,aku penah jatuh kat batu karang sane..berdarah tapak kaki aku..da la time tu baru lg preggy..tu yg dia tkut kali ni jtuh lg...tp aku jnji ngn dia yg aku xkan mandi kat batu karang tu lg...ermmm lastnyer kwn2 aku ckp ngn dia..br dia nk pegi..tu pun mcm berat hati...hehehehehe tima kasih ye en.abi....


Malam terakhir ktaorang kat Pangkor..ktaorang mkn besar..hahaha xde la besar mane pun..just mkn seafood mlm tu...huhuhu..fresh2 seafood dia...ktaorg amk siakap,sotong BESAR punyer..hihi,kerang bakar,tomyam,sayur2...kenyang bangat la malam tu..da lepas mkn jln2 kat tepi pantai..smbil tgk2 kedai souvenir....huhuhu..aku ade nmpk org jual jgung bakar..nmpk menarik bile smpai kedai tu jer jgung tu da hbs...hampeh...xperla xde rezeki aku nk mkn...


Setelah penat berjalan..perut kenyang..masing-masing blk ke chalet...tido......... Bangun pagi ahad...hari terakhir ktaorang kat Pangkor...ermm cuaca agak baik ahad ni...pagi2 lagi aku da lepak kat tepi pantai sorang2..cari ketenangan...hahaha ketenangan sgt...sj jer...amik angin pantai..syok sgt pg tu..yg lain smua tdo lg...org ramai lak pagi2 ni...yela time ni kan cuti sekolah...rasa nyaman pagi tu...

Balik dari pantai dorg smua da bangun..masing2 kelaparan..nk gi sarapan..slmt en.abi aku pun bangun awal hari tu...leh sarapan sama2..lepas sarapan ktaorang nk mandi laut plk...hehehe last day la katakan...da puas mandi baru la ktaorang bersiap2 nk blk KL...Percutian kali ni syok jgk..walaupun ade yg xdapat nk join...next time msti join ok!!!.....