Check Up 6 Month


Hari tu last cek up aku 17/1/2011..time ni kandungan aku da 6bulan lebih...syukur alhamdulillah semuanyer sihat...baby sihat..mama baby lg bertambah sihat...hehe...doc kata badan aku da overweight sebabnyer 6bulan ni berat aku da 62kg...huhuu..biasanyer dlm 1bln tu akn naik 1,2kg jer..tp aku naik smpai 3kg...

Memang xdinafikan nafsu makan aku membuak-buak..asyik nk mkn jer..klau makan tu msti smpai licin aku bedal..huhuu..Aku xnk fikir sgt pun..sebabnyer utk kesihatan baby dalam kandungan aku jgk..biarla org nk kata aku gemuk pun..da name pun pregnant kan..mmg la gemuk..ape la dorg tu...hihihihiii...

Aku berdoa agar Allah permudahkan untuk aku bersalin nnti..walau dalam ape jua keadaan aku redha..asalkan baby dalam kandungan aku selamat dilahirkan...Time cek up hr tu xnampak lagi jantina baby...pemalu sungguh baby aku ni yerr..doc kt dia xnk tunjukkan lg tu...hihihi...xperla apepun jantina baby,,mama n papa terima seadanya....baby tetap anak mama n papa...