Demam datang lagi.....


Wahhhh!!!! lama sungguh x update blog aku ni..mcm biasela MALAS...hehehe...sungguh malas aku nk update blog..lgpun lately ni aku xbrape sihat la..demam,sakit tekak,,batuk...kali ni agak teruk jugak la...Dalam masa aku mengandung ni da 2 kali aku diserang demam..antibody xbrape kuat...Weekend pun xde jalan ke mana..hanye duk umah jer..xlarat nk jalan klau xsihat ni..En.Abi suruh rehat kat umah jer.."tunggula da sihat nnti kita keluar"...kata en.abi...

Jadi aku pun dengarla kata en.abi ku...hihihii..time demam hari tu mmg aku xleh nk bangun..tekak ni perit sesangat...bayangkan aku xmkn 1hari tu...sebab xleh nk telan makanan..bile da malam tu aku mandi pun menggigil badan..perut da mula lapar..kesian babyku dalam perut ni..mama dia xhiraukan pun..sebak aku malam tu...cepat2 sruh en.abi sediakan makanan...aku amik mknn berkhasiat utk babyku..sadis...sob..sob..sob...

Nak update blog pun xe mood..huhu...Syukur alhamdulillah sekarang kesihatan aku da bertambah baik..cuma batuk jer yg belum hilang lg ni....xnk minum ais..nnti lg perit rasa tekak...