Lagi cerita weekend....

Adoiiiyaii..sgt bosan weekend kali ni...pagi sabtu en.abi blk dari keje malam..terus tido...aku terpinga-pinga xtahu nk buat ape..aku pun sambung tido lps mkn nasi lemak...wah mmg akn gemuk la kan...hehe da xtahu nk buat aper...tp dalam pukul 11 tu aku da terjaga..tido lama2 ni nnti pening..en.abi aku masih tido...aku buatla aper yang patut...kemas almari...sapu bilik...

Da settle semua aku turun bawah plk....mak mertuaku tgh memasak di dapur...aku turun tu da nk habis masak..aku layan citer Bukan Diriku marathon punyer...layanla dgn mak mertuaku..bapa mertuaku keje sabtu tu.adik xbalik minggu ni...so mmg xde sapela kat umah..tinggal aku,en.abi n mak mertua jer

Sabtu ni mmg aku xberjalan ke mane2 pun..duduk rumah jer..petang lepak umah mak..en.abi kuar jumpa kawan..erm agak bosan jgk..malamnyer en.abi ade aktiviti ngn kawan-kawannyer...dia ajak aku join..tp aku malas..nanti lagi aku bosan sorang2 jer...tp sblm dia kuar tu aku ajak gi pasar malam dlu....cari2 makanan utk aku mkn..hehehe....baru la dia leh kuar..wakakaa...

Sabtu malam minggu ni aku kira balik kampung la..huhuhu sebabnyer malam tu tido umah mak aku..en.abi klau da jumpa kawan ntah pkl brape br blk...aku duduk di rumah diam-diam....hehehe...en.abi da blk tgh malam ajk pegi mcdonalds..tp malas lak aku nk siap2...

Ahad,pagi-pagi lagi da dengar suara Rayyan,,sebabnyer mama dia keje ahad..tinggal la Rayyan n Rania di rumah mak...aku n en.abi bawa dorang gi sarapan kat Syed....blk dr mkn pun xtahu da nak buat ape...melepakkan diri je dirumah mak...agak da petang tu kebosanan da tahap dewa ni..huhuhu...Alang ajak pegi piramid..idea yang bernas tu..angah da blk dlu...

Bila sampai piramid orang kemain ramai lagi...biasela nk CNY kan..orang2 cina smua shopping sakan...sale sana sini..aku xbeli apepun kat piramid..just jalan-jalan cari makan jer.hilangkan kebosanan yang melanda...hehee..rania join sekali...mata da kuyu pun dia gagahkan jgk..klau pasal berjalan serah je kat dia....hihihihihi....Begitu je la cerita aku untuk weekend kali ni...memang agak bosan...hehehe