Check Up lagi ^^

2 mac 2011 - Hari ni aku ade cek up kat PPUM..skrg ni aku da start cek up kat sane..bkn lg kat DEMC..aku da fkr panjang,,n da bincg dgn en.abi...ktaorg mmg decide bersalin kat PPUM...bkn ape xbrani tanggung risiko lg...sbb history lama sakit aku...nnti klau DEMC bersalin operate mahu telan belanja beribu2..huhuhhuu...baik xpyh cari pasal kan..hihihi...

Macam biasela seawal 7 pg lg da kuar umah~~ sebab nnti confirm ramai org klau lmbt~~tapi pagi ni ktaorg xsinggah breakfst dlu sebabnyer aku kna puasa...start dr mlm pkl 10 smpai la ke pagi..walaupun perutku da bergendang2 didalam ku tahankan jua~~ hehe~~sampai je amik no..tgk no aku pun xjauh sgt...happy gak..

Tapi aku datang cek up kali ni xde jumpa doc ~~ just nk amik darah n minum air gula utk kali yg ke -2. ~~ 1st amik darah,lps tu br minum air gula tu..haisss rs nk muntah lg minum air gula,da la perut kosong,,dpt lak air mcm tu ~~~ maakkkk!!!! tolong!!!!!!! hehehee....kena tggu 1jam wow...

2nd amik darah untuk kali ke 2 lak.~~ bole lak doc yg amik darah ni xdpt cari urat aku~~pergghh memang xtahan ar sakit~~ bergenang air mata aku tahan sakit~~ adoiii....akhirnyer dpt jgk cari~~~ sabar je la~~~lps tu tggu lg ar 1jam utk amk darah kali ke 3~~xtahu nk buat ape sgt bosan~~org lain smua bw bahan bacaan,,aku xbw apepun~~haisss xsempat ar..lps ni kna beringat~~

3rd amik darah yg terakhir~~kali ni senang je dpat urat~~xdela menahan sakit..xsabar nk balik rsnyer~~time tu jam baru pkl 10.40 hari tu aku half day...awal lg nk masuk opis kan..kebetulan time tu besday my sis,so dia pun cuti ajk gi mkn kat midvalley~~dari ppum tu terus la en.abi anta aku ke midvalley..en.abi xnk join mengantuk katanyer..yela org br balik keje malam kan..mana tahannyer~~ mata pun da kuyu jer~~

Da lepas mkn sempena besday my sis aku pun pulang ke opis dan mulakan kerja ku seperti biase..huhuhu..eh sebelum terlupa 1 mac tu merupakan anniversary percintaan aku dgn en.abi la~~ bukan anniversary kawin yer kira pengenalan aku ngn dia dlu~~genap da 8 tahun aku mengenali en.abi aku~~ skrg ktaorang da pun disatukan sbg suami isteri~~syukur ke hadrat ilahi~~semoga hubungan ini terus mekar ke akhir hayat ~~amin~~~