Selesai sudah kenduri doa selamat dan bacaan yassin

Entry kali ni nak bercerita psl kenduri 2minggu lps~~
Kenduri doa selamat dan bacaan yassin~~
Alhamdulillah segala yg dirancang berjalan lancar~~
Cuaca sgt mengizinkan~~start pkl 12 org lelaki da dtg sebab abah buat tahlil sekali utk arwah opah n atuk~~kiranyer tghr tu org lelaki mkn dlu~~
bile lelaki da mkn br turn
org perempuan lak~~
antara menu hari tu ikan keli goreng bercili~~telur msak kicap~~

daging masak asam pedas~~gulai lemak nenas n ikn msin~~
ulam-ulaman~~kuih-kuih~~
Sian pada en.abi sebabnyer dia br blk dr keje mlm~~xdpt tdo,,pagi2 da kna tolong abah~~
settle utk org lelaki punyer~~lps zohor pkl 2 start baca yassin~~
mak xjemput ramai pun~~
cukup 2deret umah mak tu jer~~
mak mertua dtg jgk dgn jiran2 kat umh sane dlm 8org~~

kwn2 aku pun join jgk baca yassin ~~
kira2 dalam pkl 4 tu selesai la bacaan yassin~~

selamat paperbag yg aku buat smua ckup~~
rsau gak klau xckup kan~~
turn org baca yassin plk mkn~~
aku mkn utk kali ke-2 plk hehehe~~join skali ngn kwn2~~

Time ni en.abi da tido kat atas..xtahan sgt la tu..sian en.abi saya~~
da ptg tu cuaca da gelap nk hujan...syukurla majlis pun da settle~~
turn abg iparku plk tlg abah mengemas smua~~hihihii~~


Selesai sudah kenduri utk baby dalam kandunganku~~
Harapan aku,,smoga aku dpt melahirkan baby
dgn mudah dan selamat semuanyer~~amin.....


p/s : gmbr akn di upload kemudian~~~hehehe ;) ~~~