~~Buang masa di Piramid~~

Huhuhuu..Mlm tadi gi piramid wit mawe n mas~~
dorg kena temankan aku cari sandle..

sian dorg msti penat!!!hahaha!!!
xkira..xkira kna ikut jgk aku cari smpai dapat!!

hehehee thanks ye korg~~puas gak la round 1 piramid tu...
dan akhirnyer ku temui juga sandle itu~~(agk skema punyer ayat).hihihihii


mentang2 la en.abi keje mlm minggu ni~~
so aku amk kesempatan la yer berjalan..

muahahaaa..tp semestinyer da minta
kebenaran la nk kuar umah~~

jadilah isteri yg mithali~~huhuuhuu..

Sandle yg aku beli ni tersgt simple dimple~~
huhu klau ikutkn xpyh beli pun xper

sebab lagi 2,3 minggu jer~~
tp xsanggup aku nk pkai kasut yg ade tu,,sakit kaki woo

kaki aku bertambah tembam,,kembang mambang~~
so kena beli jgk~~~
Aku puas hati ngn sandle ni
sebabnyer selesa dibawa ke mana jua ku berada wakakaa~~

eh btul ar mmg selesa..harap2 xmelecet ler kakiku ini~~~