~Jamu bersalin~



Woahaaaa!! dah dapat jamu untuk dalam pantang nnti~~
Lega rasanyer bile da dpt jamu tu,utk set jamu aku pilih Nona Roguy~~
sebabnyer my sis b4 ni smua pkai NR,,so mak pun sruh aku pkai NR~~
tapi ramai org kata NR skrg ni da xberapa elok!!
btul ke ek??? just ignore je la ~ yang penting aku sihat time
dalam pantang nnti~
dan paling2 penting sekali aku kelihatan slim melim bila habis pantang..hahahaaaa Aku akn cuba usaha untuk capai target aku~mmg time pregnant ni bdan aku naik mendadak mcm kuih apam jer!!

Untuk NR aku x amik set bersalin~aku amik seperate,,
sbb my sis ckp dlm set bersalin tu
ade bnda yg kta xpakai sgt n dpt pun yg kcik2..so better beli seperate leh amik yg besar2 punyer!!hehehee
Banyak jgk barang da settle,,ade sikit2 lg belum mcm kelambu baby,beg barang
simple dimple,baby cot~kelambu aku da usha kat Jusco,,ade yg berkenan
so nnti bile pegi jusco trus beli jer..beg pun sama~~