Cerita Half Day~~

Happy sebab nk blk dah...hehehe~~

Huhu semalam aku half day,sebab ade jcard day,so nk gi cari barang baby mane yg belum complete tu..aku nk cari comferter baby(walaupun MIL da belikan tilam,tp nk jgk comferter utk sampingan) ,,kelambu baby n beg...kelambu n comferter aku jumpa,tp beg xde yg berkenan lg so tangguh dulu ar.bile smpai2 je kat mid aku n bbf eijan berpecah cari barang masing2,tgh jln2 cari barang aku rs badan menggigil,aku fkr xkan nk beranak da kot,,blm lg ni..hehe...aku gagah lg,pastu lak org ramai..xleh tahan da ni,,bersesak-sesak aku call eijan ajk gi mkn jgk.bdan da menggigil xlarat lgsg nk jln,xde energy..tp rsnyer pg tu aku da mkn roti telur n roti kosong,,,tp msih lapar gak..bile lps mkn tu br smbung msuk jj blk,,cari smua barang,,aku beli barang baby n barang en.abi...barang aku!!! xbeli apepun..da penat ar nk gi cari2 lg..aku cari makann je utk aku..kebetulan mmg teringin bangat mkn marble cheese kat secret,,so tapaw la utk aku marble cheese tu,kna mkn sblm berpantang ni..kang kempunan lak aku..hehehe


Ni barang yg aku dapat kat JJ,barang en.abi lupa nk snap




Muka penat ok!!tp leh posing lg..hehe,ni baru smpai umah,lutut da longgar,rasa nk tercabut kaki ni..da la otw blk tu jem giler!!! kat federal..nk nangis woooo!!!


Sampai umah dekat pkl 7,en.abi da tggu kat umah abah~selamat la semalam en.abi xkeje..huhu.perut kelaparan,ingt nk mkn yong tau fu kat pasar malam,tp hari hujan lak,,nk jalan xlarat lagi,so adik laki ku eddy request masak nasi goreng,ermm perut aku pun da bising kelaparan,so aku buatkan la nasi goreng ni...nasi goreng udang ok!tp yg telur dadar tu bkn aku goreng,,tu abah yg goreng..2 kali tambah berserta milo ais..perggghhh!! marvelouss beb..agak kekenyangn blk umh rasa da ngntuk sgt...

Nasi Goreng Udang!!!