Cerita Hari jumaat^^

Yeah jumaat!! sgt syokk woo bile menjelang jumaat~~smua org syok kan,,sebab esk sabtu kita cuti!! huhu,mcm biase mlm td aku tdo umah abah,en.abi sy keje malam minggu ni,mlm td pun aku buat muffin coklat,niat nk bawa ke opis,,syukur dpt gak aku buat,tp dia punyer topping xsempat nk buat,,kepenatan sgt.ingt nk buat pagi ni,xsempat gak,,aku bw jer gi opis sbb da mmg niat nk bw gi opis kan....gmbr lupa nk snap!!

Bile da siap semua aku masuk tido..11 lebih gak la aku tido~penat~tgk kaki bengkak betul,mungkin smlm gi jj tu byk jalan,pastu mlm td lak berdiri jer buat muffin tu,huh mmg rasa xckup rehat lately ni.xper orang kata banyak berjalan senang bersalin..tp sekarang da 38++ masih xde tanda-tanda nk melahirkan...aku n en.abi sgt xsabar da ni,tp kena bersabar,kerana sabar itu separuh dari iman..hehehe

Esok cuti mmg xde aper perancangan pun,xde nk gi mane,tp ade kenduri belah en.abi,kenduri tunang,,dekat je,,InsyaAllah aku pegi kejap ngn en.abi..esk pun ade pureen wahehouse sale,mcm nk pegi jenguk2 tp en.abi msti xnk pegi,sbb barang smua da complete,tp aku just nk jalan2 cuci mata je..hehe..tgkla keadaan mcm mane,yela skrg ni org sekeliling xbagi aku kuar sorang,,bahaya katanyer..bilebile mase je bole bersalin