Kembali Bekerja^^











Setelah 2hari aku cuti....akhirnye rabu aku kembali bekerja...huhu Isnin aku kena selesema..berjangkit dari ank buah la ni~~ Selasa aku cuti sebab aku ade cek up kat PPUM entry kali ni nk citer pasal hari sabtu hari tu... aku pegi tournament bowling,,KZ buat...stiap peserta kena byr RM18 tp aku jd penonton je...x main pun...En.abi wakilkan...hihihi.. Tournament tu buat kat IoI..so gerak ptg lps asar..smpai ke malam... Ramai gak yg join...syok ar tgk dorg main... xsbr rasanyer nk start main bowling..hehehe En.abi ku menang,tp menang utk strike paling banyak.. untung la jgk menang tu kan...dpt gak hadiah...hehehe Lepas da habis tournament jalan-jalan dalam IoI,,nk cari makan.. lapar wooo...dpt mknan sandwich xckup utk mak buyung mcm aku ni..
so my sis n yg lain decide try mkn DARABIF...
.rasanyer tu 1 and last kot aku makan
hahaha sbb bagi aku burger dia mcm burger steam kat umh abah tu jer.. harga lak leh tahan mahenyer... xper la janji da cuba kan,,,xcuba kta xtahu....huhuhuu.. Layan kan je la gambar-gambar kat atas tu~~~