Bile perut da sakit!!!!


Dari lps lunch smlm..smpai la ke hari ni perut aku sakit..
huwaaa..semlm lps blk keje aku mmg xlarat nk buat aper..
smua aku buat serba x kena je..perut aku meragam la plk
nk kata aku xmkn,,pg,tengahari aku mkn...tapi sakit jgk..
adoyaiii...sakit perut aku sebb angin da masuk bdan..tp biase
aku kena sekejap jer..kali ni plk lama jadinyer...
mlm pun aku tdo awal giler..pkl 8 aku da lelap..
Aqeef mainmain lagi ngan wan n tok dia kat bawah..
aku xsedar da...lenaaaaaa....en.abi sibuk ngn keje ape ntah
dia buat..lepas letak minyak angin kat perut aku lenaaa da..
bile sedarsedar blk da pkl 11 lebih..Aqeef pun xde kat katil..
en.abi bole plk tido xamik Aqeef...huwaaaa...da la hjnhjn tu...
tibatiba lak aku rindu bangat kat Aqeef..
kjut en.abi..sruh gi amik Aqeef yg da tdo kat bilik wan n tok dia..
hehehehe...bile Aqeef ade br lena aku nk sambung tido blk...