Cuti dalam kepenatan^^

Terasa lama sgt cuti...heehehe aku start cuti jumaat lagi..
so direct la...jumaat,sabtu,ahad,isnin...weeeeeeee
tp jumaat tu xdpt nk menikmati sgt cuti..sebabnyer aku bz ngn APAM!!
hihih Alhamdulillah rezeki hujung bln ni kan..penat wooo...non stop aku
buat apam..jumaat tu aku tido lmbt..dkt pkl 2..
tu pun blm siap apamnyer..sebab order smua sekali aku campurkan ade
1200pcs apam.huwaaaa mahu xpatah semua tulangtulang aku ni..

Sabtu plk pagipagi lagi aku da bangun...sharp pkl 7 aku terus gi umah mak
sambung wat apam..en.abi pun xperasan aku bangun..hehe..Aqeef...aku bg mil jaga jap
sebab xbrape byk lg pun nk siapkn..so bile da siap2 packing smua..
sorangsorang customer dtg amik apam kat umh aku..
Syukur Alhamdulillah aku dpt siapkan semua..tp bknla smua aku buat sorang..
ade la beberapa pembantu yg diupah...heheheehe
walaupun penat sgt tapi aku happy..coz mmg minat wat apam tu..
nnti bilebile ade masa aku upload yer gmbrgmbr apam yg aku wat tu...sebab kamera
leh tinggal lak kat umh..hihihi