Balik kampung makan doyan!!!




Last weekend gi blk kg Perak,Pasir Salak...huhuhu
''oh kome doyan da berbunge'' hahahaha kali ni bukan bunge lagi..
sekali buah..huhu byknyer doyan kat kampung ni..
aku gerak sabtu pagi,kononnyer nk gerak awal pkl 7pg..
tp disebabkan APAM aku blm siap..lmbtla geraknyer...lalalalaa
almaklum..order customer perlu diutamakan..ceeewah!!!hihihi
dekat pkl 9lbih jgk la gerak blk kg,gerak sekali ngn bayus,akk ipar n
angah ku...en.abi xdpt join kali ni,sebab ade survey same jgk alang...




Sampi jerr kg,ktaorg terus mkn doyan wooo...hahahahA xleh bla
punyer...abah n mak da tunggu dpn umh da.berbukit doyan pun
menanti..kikikiii.mmg sedaaaaaaaaap sgt doyan tu,fresh br blk da kebun
punyer~~puas giler arrr melantak doyan~~kebetulan mak long
sblh mak aku pun dtg sekali,sbb nk gi org kawen kat Bota Kanan,
so join skali arrr mkn doyan..layan je gmbr ni~~



Lps da pekena doyan,mkn nasi mak masak lak..mmg selera btul...
sebabnyer msakan kampung,,lauklauk kampung,,sambal belacan lg..
adoiii gomok la blk ni....dlm pkl 3lbih camtu Cik Esah jiran aku dtg lak
dari Manjung..mkn lg doyan..adoi adoi.....panas woooo

Bile da ptg sikit tu br ktaorg semua gerak pegi kebun plk nk kutip
buah rambutan..Aqeef suka btul jalan..xde hok,xde hek....gelakgelak jer
Aqeef..Aqeef....blk kutip rambutan,singgah lak kebun doyan..kutip doyan
plk...lalalalaa...tp Aqeef xleh ikut,coz msuk hutan..Aqeef tinggal dlm keta jer...
aku laaa yg gi kutip with Abah n Eddy...lain smua duk dlm keta..

Pengalaman kutip doyan syok gak.sunyi je kat kebun,menakutkan
agak penat,tp puashati..bile tgk hasil yg dpt dikutip agak byk woooo...
ptg tu dpt bw lagi 1 bonet keta gak la buahbuah semua..

Da malam lepas maghrib dlm pkl 8lbih baru ktaorg semua gerak blk KL
mak,abah,eddy,haikal dorg gerak hari ahad tu...smpai umah pkl 12.30mlm
gak la...letih wooo aku tido jer dlm keta ngn Aqeef..Kepenatan da Aqeef siang
xdpt nk tido...