Aqeef Firas tumbuh gigi 1 batang~~



Hari ni agak happy jugak..sebabnyer mlm td 30 nov 2011
aku dpt tahu yg Aqeef br nk tumbuh gigi..weeee syukur alhamdulillah
maju setapak ke depan lagi Aqeef..patutla lately ni Aqeef asyik meragam jer
mlm...xberapa nk sgt kat org lain..nk ngan mamanyer jer..
rupanyer ade yg tersirat disebalik ragam Aqeef tu..hihihi..tp bkn aku
yg perasan dulu..tp mak lang dia yg perasan,sebabnyer time tu aku sibuk
membaking apam polkadot bile mak lang dia bgtahu cptcpt aku gi tgk Aqeef
n rasa dlm mulut dia..haaa mmg ade bnda keras,tajam..bile tgk jer nmpk putih..
sah la sebatang gigi baru nk tumbuh...harap lps ni byk lg gigi lain yg tumbuh..
then bile Aqeef menggeram,mama la mangsanyer!! hihihhiii..xkshla asalkan
anak mama sihat tubuh badan.mama sanggup lakukan ape saja untuk Aqeef
Sayaaaaaaang sgt Aqeef Firas (^^)



Ok sekarang ni nk cerita pasal expo Maternity & Children yg aku pegi hari tu..
citer lapuk ni.br nk update sekarang..
huhu`` agak sedih jgk..sebabnyer aku pegi
sorangsorang je..huwaaa en.abi xtemankan pun..hihihi..
tp xper sebabnyer bile da sampai sane aku jadi happy lak,
wawawaa walaupun berjln sorangsorang tp happy
sebab mcmmcm ade jual kat sane.agak murah jgk
``tujuan asal aku nk dptkan botol susu Aqeef yg baru..
jln punyer jln jumpa booth Mothercare..ramai org...pilih barang...
dapatla botol Aqeef yg baru..try brand Tomme Tippie plk,
aku amk 1kotak ade 2btol susu..
brand Tomme ni aku suka tgk design dia..unik gak..hihihi.
.layan gmbr barang yg aku sempat
capai kat expo tu...