Punggggg!!!!!

nmpk 1 tanda kat dahi tu

Hari Selasa mcm biase la pagipagi lg aku da bangun solat n bersiap
pegi nk gi keje.Aqeef da anta kat bwh ngn MIL aku...
Aku dlm bilik tgh bersiap..tibatiba je dgr suara Aqeef menangis..kuaaaaat!!
sangat.aku kelam kabut turun tgk.mil aku tgh pujuk dia..rupanyer dia jatuh!
huh!!! Aqeef oo Aqeef...dia berpaut kat kerusi kot,tp kerusi tu himpap (rasanyer la)
sbb aku pun xtahu citer sebenar..yg mil aku ckp dia jatuh ngn kerusi..
mybe dia nangis kuat tu sbb sakit n terkezuutt kot..Sian anak mama...
ni la budak baik,,byk sgt kerja dia nk buat..huhuhuhu...
Pagi tu aku siap cptcpt terus bawa dia jalan naik keta..senyap jer berjalan..
dlm 15minit mcm tu naik da 2ketul batu(benjol)hehehe..papa n atoknyer
xtahu ni..

Bila da 8 bulan ni mmg byk sgt kerja aqeef.semua pelusuk dia nk terjah..
mmg makin lasak..xper la kan Aqeef ni baru namanyer HERO ye x..hihihi
ni nmpk 2 tanda...aqeef firas bdk kuat!!