Aqeef mandi kolam


Suka Aqeef dapat main air
Sibuk nk jgk main dgn Awisy n Rania

Tarik rambut Awisy lagi

Weekend yg baru lepas ni tersangatla bosannyer aku duk umah
huwaaa...mati kutu..
Sabtu: pagipagi lagi da bangun.layankan Aqeef yg sibuk kejut
mama dia bangun pagi..hihi.sabtu tu mmg xde ape aktiviti yg
dirancang pun..so da free tu aku mengemas bilik lerrr
barang kat dalam bilik aku ni da penuh sgt,jadi rimas aku
mane nk sumbat pun aku da xtahu.aku cuma kemaskan jer
xdela berselerak bagai..kira sabtu tu aku sgt rajin..
muahaha byk keje aku buat..start dr mengemas tudung
beralin pulak ke meja solek.en.abi aku ni byk gak simpan
khazanah.kang bile buang,,dicarinyer pulak....tp aku rimass
nmpk semakkk...siap kemas meja solek pegi plk kat area TV
adoiii cd,dvd smua bersepah.aku kena bli tmpt letak dvd lagi laa
rsnyer hr tu da beli..tp da penuh plk....ermmm
pegi plk kemas almari bj en.abi...aku punyer ok tersusun..tp en.abi!!!
main tarik jerrrr...sakit mata aku ni tgk...adoiii da mcm bdk kecik jerr
last skali aku basuh bilik air.mmg la xkotor sgt..tp saje nk bsuh lg..
org tengah rajin kan..smua bnda nk buat..heheheee....
bile smua da settle br lega,,kepenatan ape lg...layan tido la dgn Aqeef
en.abi keluar pegi basuh keta..da petang baru dtg lepak kat umah mak

Ahad: ahad plk bangun lmbt sikiiiiiit jer dari smlm..hehe...
bangunbangun jer en.abi ajak pegi beli puting susu Aqeef..hehe
dia da rs susah sebab harap kat 1 botol tu jer..hahaahaa..tu la
org da kata kena beli puting...hehehee...kami nk menuju ke
Sunway Piramid..tp sblm tu ajk en.abi jln ke rumah angah,Seri Kembangan
lunch kat sane..kesempatan tu bdkbdk mandi kolam.mmg syok
sgtla dgn cuaca panas terik tu.Aqeef join skali..seronok sgt dia..
aku angkat dia nangis..cptcpt bw masuk bilik air mandikan...
da blk tu nk singgah Sunway Piramid Aqeef da tido,lgpun jln
nk masuk piramid jemm giler.huh xsanggup la aku nk redah gak...
Pegi malam je la....lalalala