Sambut new year depan rumah!!

Weekend lepas mcm boring je kot..coz celebrate new year
kat depan rumah jer.huwaaa smua perancangan dgn bff cancel..
sakitnyer hati ini..erm nk wat mcm mane..sabar jer la..
en.abi..ooo en.abi....apepunxbole...jumaat mlm tu mak n abah
berangkat ke Teregganu.menghantar pengantin.so mlm tu en.abi
keje malam..aku n aqeef bermlm kat umh abah..kna tgk kan si Eddy
n Mamat kat umah tu...

Sabtunyer aku gi jalan ke Mydin subang..beli barang dapur mak..
pegi ngn alang n angah jer..memasing bw anak..huwaaa..agk penat jgk
sbbnyer en.abi xnk join..aku la sorgsorg jaga Aqeef...
Aqeef pun da pndai xnk dduk sgt dlm stroller dia...nk berdukung jer
huwaaaa lotih eden..

Ahad tu duk umah jer..Isnin ni haaa baru berjln..
tu pun bkn berjln aper..gi celebrate besday Yatie bersama SC7
dorang da plan awalawal...celebrate besday kat Sunway Piramid,,
Restoran Full house - 1st time aku try mkn kat sini..
Makanan ala western kat sini..
aku amk mix seafood bg aku hurmm..hurmm
kureng la..coz da la sikit..sos dia lak manis.adoyaii...
en.abi aku amk chicken chop bole tahan gak..
sos blackpaper dia xdela manis mcm sos aku...huwaaaa mkn jer la..
Team SC7
Family kecilku Aqeef - Mama - Papa
Mama n Aqeef posing dlu depan kedai.
Kitaorg ber3 jer gegurl dlm SC7