Cerita minggu lepas daaaa


Ok!!! Start dari hari khamis yerr...
Khamis :: aku mc..demam melanda,huwaaa xlaratnyer aku...
Aku start demam dari hari Selasa lg..tp aku gagahkan jgk gi keje
sebab masih larat kan..masuk hr rabu pun larat lagi.demam
selesema n sakit tekak teramat..Tapi rabu petang tu pun da xlarat
blk keje aku mainmain ngn Aqeef jap,trus naik atas tido..
smpai ke mlm xsedar pun..bile sedar da tgh mlm..
en.abi pun da tido.tp Aqeef xde,dia tido dgn mertua aku
takut berjangkit..Khamis tu aku amk mc jgk.sbb da leh tahan
bile sakit kepala pulak dtg menyerang..huwaaaa..mmg tido je
lepas mkn ubt..Jumaat da bole keje seperti biasa..bertambah
sihat,Alhamdulillah

BESDAY DARWISY IRFAN 4 TAHUN

Sabtu :: Abang aku buat besday party utk anak dia..
So pagi sabtu tu aku sibuk MENGAPAM,,ade tempahan
da settle tu br tlg mak wat roti jalan utk party
dlm pkl 12 settle smua,,blk umh mertua..tidokan Aqeef
dulu,sebab nnti nk gi besday party xdela dia merengek jer
nnti..pkl 5 gerak gi besday party..Aqeef pun happy..huhuhu
lepak kat umh abang aku smpai nk dkt pkl 8..br blk...

Ahad : dtg umah mak,ade kenduri kawin jiran sebelah...