Jom selidik Beg mama...

*alamak dia perasan la..mama snap pic dia...

huhuhu xtahan tgk gelagat aqeef mlm td..hehehe..khusyuk betul dia geledah handbag aku..1 persatu dia kuarkan barang dlm tu..pandai da kuarkan dia letak kat tepi..barang kecik/besar smua letak kat tepi..xmsuk mulut lak...

last skali dia jumpa wallet aku..mcm biase la dia mmg pndai da buka wallet tu walaupun aku da ttupkan blk..dia kuarkan duit sekeping demi sekeping..ade la dlm 4 keping kat tgn dia..aku ckp bg mama..dia pas kat aku 1,1 ..smpai da hbs duit kat tgn dia pun dia pas gak acahacah je..konon cam dia buat duit tu ade kat tgn dia..mcm budakbudak main jualjual kan...mcm tu la dia buat...adoiiii xtahan aku gelak tgk gelagat anak bujang sorang ni...heheehehehe...ape saja la aqeef firas sayang...mama layankan aje..hihihih..yang penting awak happy..weeeee