Preparation besday Aqeef part I

*Bday boy yg cuba utk buka botol susu

Adoi lama sungguh x hapdate ini blog...almaklum bz ngn preparation
utk besday Aqeef la..hahaha (pdhal ubt M tu da meresap ke bdan ni...)
weeee...byk benda nk diceritakan dlm blog ni..nnti la aku akn cerita 1 per 1
cerita paling hangat..aku dpt jumpa dgn Mika Tambayung..ala heroin dlm
cite na..na..nada cinta.....hehehe..nnti aku share gmbr kat sini yer..

Sekarang ni aku tgh excited buat preparation utk Besday party
anak bujang aku..so far alhamdulillah byk yg da settle..weee ye ye
je aku ni la..hahahaha...bknla nk buat besar besaran...kecil kecilan jer
buat doa selamat sikit n potong kek..tu jer...InsyaAllah aku akan
buat kat rumah mak aku kot..sebabnyer kat rumah mil aku tu
xramai sgt budak budak...cam sunyi sikit la...

*ni la antara preparation bday Aqeef..tema nyer Spongebob..hehehee