Dinerr Nasi Goreng Seafood

Sekarang ni mcm mkin rajin plk aku masak..ewaaaaaahhh...
hahaha rajin ka?huhu ..mggu ni en.abi aku keje pagi...klau
ot tu blk dlm pkl 8.30...sian en.abi blk mlm mlm...jadi dgn
rajinnyer aku watkan nasi goreng seafood utk en.abi aku...





Kebetulan mlm tu rania tido rumah aku..so mkn sekali la dgn rania..
tp aku xtahu pkl brape dia tido..sibuk nk layan dvd citer ape ntah
en.abi pasangkan..dia layan cite tu dgn en.abi..aku n en.Aqeef da
ketidoran,,lps mkn mengantuk giler mata ni..mcm da kena gam jer..
hahahaha...

Bangun pagi pkl 6..en.abi sruh siapkan rania dulu...sebab
nnti rania tumpang dia trus ke rumah tok chai..Gosokkn bj
sekolah dia..ikat rambut,,siapsiapkan dia kemaskemas..
trus gerak ngn en.abi ke rumah tok chai...kebetulan time
tu plk Aqeef da terjaga...hehehe...awalnyer Aqeef ni bgun..
Layankn jer...dia tggu mama siap utk pegi keje plk...br bole
bawa jlnjln pegi sarapn dgn mak ngah...hihihih.