Anniversary 2tahun...

 03/07/2012

Wahh...masa mmg makin pantas berlalu...diam xdiam da
masuk tahun ke-2 aku bergelar isteri kepada en.abi aku...
dan tahun per-1 bergelar mama kpd Aqeef Firas....
Seperti biase aku akan sambut anniversary ni..xjauh,,dkt..
tetap akn sambut...tahun ni perancangn awal nk bercuti...
tp disebabkn bulan puasa makin hampir...tunda la percutian
kitaorg...mcm last year aku br lps pantang...so mmg xkemana
la kan..ingt lg last year kitaorg sambut kat MidValley jer...
bw Aqeef time baby lg..alahaiiii....

This year malam anniversary just pegi mkn...xamik cuti bagai pun..
kat opis da google tmpt menarik ni...memandangkan da mlm..
aku decide nk tmpt yg dktdkt jer..yela fkrfkr blk...klau jauhjauh ni
riso xjmpa jer..nknk klau 1st time pegi kan...xpslpsl jer kang......
ofismate aku cadang pegi Kokopelly sec14..sbb dia penah pergi...
akhirnyer aku pun decide ke sane..mmey dekat la...

Balik keje rempit lajulaju(jgn laju sgt..hahaha)sebabnyer nk
prepare kek coklat moist utk anniversary tu...ece cer cer...
poyo je kan..haha xkira..nk jgk wat kek sndiri utk hari bahagia
aku..

pung...pang...pung....pang....

*ni la hasilnyer...air tangan isteri en.Akmal..walaupun simple hiasannyer...
tp aku buat dgn penuh kasih sayang..hehe

Jom layan gambar kat bawah ni....

 * Sebelum makann smpai harusla berpossing bagai kan..hehe
Xlengkap rasanyer klau sambut ulangtahun perkahwinan ni..tanpa bawa 
Aqeef Firas sekali kan...harusla ikut jgk..tp dia xbrape sihat..selesema..
mcm nk demam..mlm tu pun meragam jer...

*En.abi xketinggalan berpossing juga..heheeh..
tgk Aqeef muram jer...sian ank mama

*Menu kami...aku suka air traffic yg color kuning merah tu...
sedapp..dpt minum time panas mmg legaaa

SEMOGA CINTA KAMI KEKAL UTUH 
DAN BAWA CINTA KAMI SAMPAI KE SYURGA

p/s::Aku sayangkan keluarga aku...tiada lain yang bernilai
      melainkan suami dan anakku Aqeef Firas..
      mereka adalah nyawa aku........sob..sob