Sayang mama demam..sob..sob...


*15.07.2012 - Klinik TTDI

Weekend lepas xberapa nk jln sgt..sebabnyer Aqeef Firas demam!!
yupss D.E.M.A.M..kali ni aku rs teruk demam Aqeef..
sebabnyer badan panas xkebahkebah...pastu asyik merengek jer
xbole nk berenggang langsung..melekat je ngn aku...
kesian sungguh tgk Aqeef mcm ni....

Dia start demam sabtu petang tu..padahal sabtu pagi tu 
aku siap da ke warehouse sana sini...pagi pkl 9 da kuar 
umah..bawa akk ipar aku pegi warehouse pureen kat PJ
Mmg tiap kali warehouse pureen ni,org teramat ramai...
xbole nk pilih lgsg...smua main tolaktolak jer..baik yg 
mengandung @ yg xmengandung..mmg selambe..
kali ni pegi aku xbeli byk pun....dpt mandian,pencuci botol,
baju 2pasang....Selebihnyer akk ipar aku yg borong 
barang baby dlm peyut tu...hihihih....
 
Balik dari warehouse pureen..terus ke warehouse anakku plk..
hehe warehouse anakku ni bw Aqeef..sebbnyer en.abi folow skali..
so dia jga Aqeef dlm keta..time tu bdan aqeef da dedardedar...
Xyah berjemur sgtla..duduk dlm keta..da start merengek da....
Sini byk baju baby..puashati la smua cantikcantik..aku lak yg 
geram tgk..Sini pun akk ipar aku borong lagi baju baby...
aku just beli ini saja utk travel..senang siap beg skali...angkut jer 
kan..leh bg Aqeef pkai lg (berat..melebeh la Aqeef pkai..hihi)