Rasa terharu dan sgt bangga....


Pagi Jumaat Penghulu segala hari...rasanyer bile tiba hari jumaat
je cuaca msti cantik..tenang jer rasa..syokkk jgk sbb esok da cutiii
hoooorayyy!!hehe sebenarnyer nk citer pasal..anak bujang aku ni
Aqeef Firas..diam x diam dia da masuk 8 bulan..rs mcm dia msih
lagi dalam perut aku ni...Aku rasa terharu sangat bile dia asyik nk
dengan aku jer,,xnk dgn orang lain walaupun papa dia sndiri...hehee
Bile nmpk aku jer...dia nangis...pastu mula la panggil Mmm...mmm ma!!
Bangga sgt dgn gelaran mama yg aku dpt..rasa Aqeef betulbetul hargai
mama dia..dia sayang sgt kat mama n papa dia..Macam mane sygnyer
Aqeef kat mama n papa...mcm tu jgk la mama n papa sygkan Aqeef...
Aqeef pengikat kasih mama n papa...Semoga kami sekeluarga sentiasa
Bahagia bersama hingga ke akhir hayat..Mmmuahhh

AQEEF FIRAS 8 BULAN ::-

# Sudah ade gigi 2 batang
# Pandai merangkak..kasi licin lantai wan hihi
# Suka tarik rambut org
(hari tu kat psr mlm selamba dia tarik rambut akak sorg ni,selamat
akak tu x marah..Aqeef Aqeef)
# Da kenal orang(agakagak mcm xkenal jer dia xnk)
# Berusaha utk berdiri,paut kat manemane msti nk diri
mcm da kuat sgt.
# Kuat makan..tp bdan xbesarbesar pun..maintain ok!!! hehe
# Da xsuka pkai topi..bile pakai jer pndai cabut sndiri,,
pastu selamba buang
# Lasak...dlm keta xreti duk diam.smpai tudung mama dia tarik
kat manemane pun xreti duk diam.klau boleh xnk kena pegang
nk bebas jer!!(huhu tggu la jln dlu Aqeef oii)
# Bile duduk dalam worker..hbs 1 rumah dia KEMAS..pndai
anak mama KEMAS rumah kan!!!!
# Da pndai duduk n suka makan duduk kat babychair dia tuuu
# Suka sgt menyembur,,bile da bengang jer mulala dia menyembur
# Paling dia suka PLASTIK n KERTAS..klau dapat 2 barang tu
x ingat lain da.bile amik jer,,confirm mengamuk.mainan mama
beli pun dia xpndang(senang makcik pakcik dia nk bg hadiah besday nnti..haha)


INILAH DIA AQEEF FIRAS BIN AIZUDDIN AKMAL